A1- Inicial
Per treballar us hi heu d'inscriure abans (és gratuït).
Unitat 1. I tu, qui ets?
Bloc 1 Hola, com et dius?
- Activitat 1.9 Dir-se / Ser + article. Gramàtica
- Activitat 1.10 Gramàtica. Article personal o no
- Activitat 1.15 Gramàtica. Verb dir-se: practica les persones del singular i del plural
- Activitat 1.16 Gramàtica. Dir-se / Ser + article
Bloc 2 M'ho pots repetir, si us plau?
- Activitat 2.1 Alfabet pronunciació
- Activitat 2.2 Cognoms lletrejar
- Activitat 2.4 Recordar alfabet
- Activitat 2.5 Pronunciació números
- Activitat 2.6 Telèfons: identifica la persona i el número
- Activitat 2.8 Full d'inscripció: selecciona l'opció correcta
- Activitat 2.10 Escolta les preguntes sobre el número de telèfon i selecciona les respostes adequades
- Activitat 2.11 Àudio Repàs matrícula. Relaciona les preguntes sobre informació personal amb la resposta corresponent.
- Activitat 2.12 Verb "tenir". Observa el verb i completa les frases amb la forma adequada.
- Activitat 2.13 Casino. Joc relacionat amb les formes del verb "tenir"
- Activitat 2.14 Comprensió oral. Repàs dades personals. Completa les fitxes amb la informació que sentiràs.
Bloc 3 D'on ets?
- Activitat 3.1 Països que necessiten article. Joc de memòria.
- Activitat 3.2 "Aquest / a" comprensió oral amb el demostratiu masculí i femení, singular i plural
- Activitat 3.3 "Aquest / a, Aquell/a" + locatius. Proximitat o distància.
- Activitat 3.4 Països. Preguntar D'on + verb SER? Respondre SER+ de
- Activitat 3.5 "Ser de + països" practica oral
- Activitat 3.6 "Ser de + països". Selecciona l'opció correcta del verb SER en cada frase.
- Activitat 3.7 Gentilicis: masculí i femení, singular i plural
- Activitat 3.8 Mapa + gentilicis (no hi són tots!)
- Activitat 3.9 Gentilicis (singular i plural): completa les formes
- Activitat 3.10 Verb VIURE + A: formes de la preposició A+ article: el, els... "al / a l'"
- Activitat 3.11 Formar frases amb els verbs SER i VIURE: "Ser de... però visc a"
- Activitat 3.12 Conjuga el verb "Viure"
- Activitat 3.13 Comprensió oral per practicar els verbs: "Ser de... Viure"
Avaluació
- Comprensió Oral: diàlegs
- Comprensió Oral: números de telèfon
- Comprensió Oral: presentació
- Escriu la forma del verb: repàs de verbs (gramàtica)
- Expressió Escrita: repàs article, apòstrof, preposició i contracció (gramàtica)
- Gramàtica: gentilicis
Unitat 4. A quina hora passa el tren?
Bloc 1 Quina hora és?
- Activitat 1.1 Quina hora és? Relaciona l'hora (escrita) + imatge + àudio
- Activitat 1.2 Els dies de la setmana: relaciona l'agenda + dia de la setmana + àudio
- Activitat 1.5 Les parts del dia (matí, migdia...): relaciona la part del dia + imatge + àudio
- Activitat 1.6 Les parts del dia (matí, migdia...): relaciona les hores + parts del dia
- Activitat 1.8 Presentació de l'hora + QUARTS: àudio
- Activitat 1.9 Comprensió escrita + àudio: relaciona les hores amb els rellotges
- Activitat 1.10 Àudio + comprensió escrita: escolta i selecciona l'opció correcta
- Activitat 1.12 Àudio + comprensió escrita: pensa les hores i comprova les respostes
- Activitat 1.13 Quarts + minuts: relaciona les hores amb els rellotges
Bloc 2 Quin horari fan?
- Activitat 2.1 Comprensió oral + V/F: escolta el vídeo i contesta les preguntes
- Activitat 2.2 Gramàtica: completar el diàleg amb les paraules que hi falten (hores i números)
- Activitat 2.3 Diàleg sobre els horaris dels museus i del cinema: comprensió escrita + completa
- Activitat 2.4 Cultura: horaris i àpats (esmorzar, dinar, berenar i sopar)
- Activitat 2.5 Gramàtica + ortografia: coneix la conjugació dels verbs OBRIR i TANCAR
- Activitat 2.6 Gramàtica: fer preguntes sobre els horaris (pronoms interrogatius: quin, quina, quins, quines). Completa les frases
- Activitat 2.8 Comprensió oral + V/F: escolta i relaciona les hores, els verbs i els transports
- Activitat 2.9 Comprensió escrita: selecciona la informació sobre els horaris i construeix un text.
- Activitat 2.14 Comprensió escrita: ordena la informació per formar un diàleg
Unitat 6. Un dia de cada dia
Bloc 2 De tant en tant vaig al gimnàs
- Activitat 2.1 Presentació vocabulari activitats habituals + hora.
- Activitat 2.2 Comprensió oral + V/F sobre les activitats que fan cada dia 2 persones (al final de l’exercici es pot consultar la transcripció de l’àudio).
- Activitat 2.3 Comprensió escrita + selecció de verbs conjugats.
- Activitat 2.4 Revisió vocabulari dels àpats + les parts del dia.
- Activitat 2.5 Gramàtica: classifica els verbs segons el model de conjugació
- Activitat 2.6 Gramàtica: conjuga els verbs
- Activitat 2.7 Gramàtica: llegeix i selecciona l’opció del verb conjugat adequada per a cada frase
- Activitat 2.8 Comprensió oral i escrita: escolta i selecciona els vocabulari per a les frases
- Activitat 2.9 Comprensió escrita + gramàtica: llegeix i conjuga els verbs en la forma adequada
- Activitat 2.12 Comprensió oral: escolta per comprendre els verbs. Després selecciona l’opció adequada
- Activitat 2.14 Vocabulari: classifica les expressions de freqüència i les parts del dia
- Activitat 2.15 Comprensió escrita + vocabulari: llegeix i selecciona les expressions de freqüència
- Activitat 2.16 Comprensió escrita: selecciona l’opció adequada segons la imatge
- Activitat 2.18 Comprensió escrita: relaciona la pregunta i la resposta adequada
Bloc 3 Cada dia prenc un cafè per esmorzar
- Activitat 3.3 Comprensió escrita + vocabulari: llegeix el text i selecciona el verb adequat
- Activitat 3.4 Comprensió oral + vocabulari: escolta i selecciona la imatge corresponent
- Activitat 3.5 Gramàtica: present dels verbs beure i prendre
- Activitat 3.6 Gramàtica: completa les frases amb el present dels verbs beure i prendre
- Activitat 3.8 Comprensió escrita: relaciona la pregunta i la resposta adequada
- Activitat 3.9 Comprensió oral: escolta i selecciona l’opció adequada
- Activitat 3.12 Joc de memòria: escolta i selecciona el vocabulari de menjar
- Activitat 3.13 Comprensió oral + V/F: escolta la conversa sobre els hàbits dels catalans pel que fa al menjar i al final de l’exercici trobaràs la transcripció de l’àudio
- Activitat 3.15 Comprensió oral i vocabulari: presentació d’alguns plats típics catalans i els seus ingredients
Unitat 1. I tu, qui ets?
Bloc 1 Hola, com et dius?
Bloc 1 Hola, com et dius?
- Activitat 1.9 Dir-se / Ser + article. Gramàtica
- Activitat 1.10 Gramàtica. Article personal o no
- Activitat 1.15 Gramàtica. Verb dir-se: practica les persones del singular i del plural
- Activitat 1.16 Gramàtica. Dir-se / Ser + article
- Activitat 2.1 Alfabet pronunciació
- Activitat 2.2 Cognoms lletrejar
- Activitat 2.4 Recordar alfabet
- Activitat 2.5 Pronunciació números
- Activitat 2.6 Telèfons: identifica la persona i el número
- Activitat 2.8 Full d'inscripció: selecciona l'opció correcta
- Activitat 2.10 Escolta les preguntes sobre el número de telèfon i selecciona les respostes adequades
- Activitat 2.11 Àudio Repàs matrícula. Relaciona les preguntes sobre informació personal amb la resposta corresponent.
- Activitat 2.12 Verb "tenir". Observa el verb i completa les frases amb la forma adequada.
- Activitat 2.13 Casino. Joc relacionat amb les formes del verb "tenir"
- Activitat 2.14 Comprensió oral. Repàs dades personals. Completa les fitxes amb la informació que sentiràs.
Bloc 3 D'on ets?
- Activitat 3.1 Països que necessiten article. Joc de memòria.
- Activitat 3.2 "Aquest / a" comprensió oral amb el demostratiu masculí i femení, singular i plural
- Activitat 3.3 "Aquest / a, Aquell/a" + locatius. Proximitat o distància.
- Activitat 3.4 Països. Preguntar D'on + verb SER? Respondre SER+ de
- Activitat 3.5 "Ser de + països" practica oral
- Activitat 3.6 "Ser de + països". Selecciona l'opció correcta del verb SER en cada frase.
- Activitat 3.7 Gentilicis: masculí i femení, singular i plural
- Activitat 3.8 Mapa + gentilicis (no hi són tots!)
- Activitat 3.9 Gentilicis (singular i plural): completa les formes
- Activitat 3.10 Verb VIURE + A: formes de la preposició A+ article: el, els... "al / a l'"
- Activitat 3.11 Formar frases amb els verbs SER i VIURE: "Ser de... però visc a"
- Activitat 3.12 Conjuga el verb "Viure"
- Activitat 3.13 Comprensió oral per practicar els verbs: "Ser de... Viure"
- Comprensió Oral: diàlegs
- Comprensió Oral: números de telèfon
- Comprensió Oral: presentació
- Escriu la forma del verb: repàs de verbs (gramàtica)
- Expressió Escrita: repàs article, apòstrof, preposició i contracció (gramàtica)
- Gramàtica: gentilicis
Unitat 4. A quina hora passa el tren?
Bloc 1 Quina hora és?
- Activitat 1.1 Quina hora és? Relaciona l'hora (escrita) + imatge + àudio
- Activitat 1.2 Els dies de la setmana: relaciona l'agenda + dia de la setmana + àudio
- Activitat 1.5 Les parts del dia (matí, migdia...): relaciona la part del dia + imatge + àudio
- Activitat 1.6 Les parts del dia (matí, migdia...): relaciona les hores + parts del dia
- Activitat 1.8 Presentació de l'hora + QUARTS: àudio
- Activitat 1.9 Comprensió escrita + àudio: relaciona les hores amb els rellotges
- Activitat 1.10 Àudio + comprensió escrita: escolta i selecciona l'opció correcta
- Activitat 1.12 Àudio + comprensió escrita: pensa les hores i comprova les respostes
- Activitat 1.13 Quarts + minuts: relaciona les hores amb els rellotges
- Activitat 2.1 Comprensió oral + V/F: escolta el vídeo i contesta les preguntes
- Activitat 2.2 Gramàtica: completar el diàleg amb les paraules que hi falten (hores i números)
- Activitat 2.3 Diàleg sobre els horaris dels museus i del cinema: comprensió escrita + completa
- Activitat 2.4 Cultura: horaris i àpats (esmorzar, dinar, berenar i sopar)
- Activitat 2.5 Gramàtica + ortografia: coneix la conjugació dels verbs OBRIR i TANCAR
- Activitat 2.6 Gramàtica: fer preguntes sobre els horaris (pronoms interrogatius: quin, quina, quins, quines). Completa les frases
- Activitat 2.8 Comprensió oral + V/F: escolta i relaciona les hores, els verbs i els transports
- Activitat 2.9 Comprensió escrita: selecciona la informació sobre els horaris i construeix un text.
- Activitat 2.14 Comprensió escrita: ordena la informació per formar un diàleg
Unitat 6. Un dia de cada dia
Bloc 2 De tant en tant vaig al gimnàs
- Activitat 2.1 Presentació vocabulari activitats habituals + hora.
- Activitat 2.2 Comprensió oral + V/F sobre les activitats que fan cada dia 2 persones (al final de l’exercici es pot consultar la transcripció de l’àudio).
- Activitat 2.3 Comprensió escrita + selecció de verbs conjugats.
- Activitat 2.4 Revisió vocabulari dels àpats + les parts del dia.
- Activitat 2.5 Gramàtica: classifica els verbs segons el model de conjugació
- Activitat 2.6 Gramàtica: conjuga els verbs
- Activitat 2.7 Gramàtica: llegeix i selecciona l’opció del verb conjugat adequada per a cada frase
- Activitat 2.8 Comprensió oral i escrita: escolta i selecciona els vocabulari per a les frases
- Activitat 2.9 Comprensió escrita + gramàtica: llegeix i conjuga els verbs en la forma adequada
- Activitat 2.12 Comprensió oral: escolta per comprendre els verbs. Després selecciona l’opció adequada
- Activitat 2.14 Vocabulari: classifica les expressions de freqüència i les parts del dia
- Activitat 2.15 Comprensió escrita + vocabulari: llegeix i selecciona les expressions de freqüència
- Activitat 2.16 Comprensió escrita: selecciona l’opció adequada segons la imatge
- Activitat 2.18 Comprensió escrita: relaciona la pregunta i la resposta adequada
- Activitat 3.3 Comprensió escrita + vocabulari: llegeix el text i selecciona el verb adequat
- Activitat 3.4 Comprensió oral + vocabulari: escolta i selecciona la imatge corresponent
- Activitat 3.5 Gramàtica: present dels verbs beure i prendre
- Activitat 3.6 Gramàtica: completa les frases amb el present dels verbs beure i prendre
- Activitat 3.8 Comprensió escrita: relaciona la pregunta i la resposta adequada
- Activitat 3.9 Comprensió oral: escolta i selecciona l’opció adequada
- Activitat 3.12 Joc de memòria: escolta i selecciona el vocabulari de menjar
- Activitat 3.13 Comprensió oral + V/F: escolta la conversa sobre els hàbits dels catalans pel que fa al menjar i al final de l’exercici trobaràs la transcripció de l’àudio
- Activitat 3.15 Comprensió oral i vocabulari: presentació d’alguns plats típics catalans i els seus ingredients
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada